• Catégories
    • Introduction
    • Biographies et mémoires
    • Entreprises et économie
    • Livres pour enfants
    • Éducation
    • Art
    • Photographie d’art
    • Livres de cuisine
    • Histoire
    • Littérature et roman
    • Photographie
    • Poésie
    • Religions et spiritualité
    • Sport et aventure
    • Voyages
    • Mariage
    • Toutes catégories
  • Coups de cœur
    • Introduction
  • Meilleures ventes
    • Introduction
  • Nouveautés
    • Introduction
  • Publiez votre livre
    • Introduction
    • Livres photos
    • Grands Poches
    • Magazines
    • Blocs-notes
    • Ebooks
  • S'inscrire
  • Se connecter
    • États-Unis
    • Australie
    • Portugal
    • Pays-Bas
    • Italie
    • Royaume-Uni
    • France
    • Allemagne
    • Espagne
    • Canada (Anglais)
    • Canada (Français)
  • Accueil
  • inscrivez-vous à Blurb maintenant
  • Se connecter
    • Biographies et mémoires
    • Entreprises et économie
    • Livres pour enfants
    • Éducation
    • Art
    • Photographie d’art
    • Livres de cuisine
    • Histoire
    • Littérature et roman
    • Photographie
    • Poésie
    • Religions et spiritualité
    • Sport et aventure
    • Voyages
    • Mariage
    Toutes catégories
  • Livres photos
  • Grands Poches
  • Magazines
  • Blocs-notes
  • Ebooks
  • © 2015 - 2025 RPI Print, Inc.
  • Société
  • Offres d’emplois Blurb
  • Tarifs
  • Politique de confidentialité
  • Politique relative aux cookies
  • Service client
  • Plan du site
  • États-Unis
  • Australie
  • Portugal
  • Pays-Bas
  • Italie
  • Royaume-Uni
  • France
  • Allemagne
  • Espagne
  • Canada (Anglais)
  • Canada (Français)
    Coups de cœur
    Voir %(titre) par %(nom_de_l'auteur)Aperçu
    Bookdetails_assets_facebook_icon Bookdetails_assets_twitter_icon Bookdetails_assets_pinterest_icon Bookdetails_assets_link_icon
    Partager un lien
    copier
    Aperçu
    Coup de cœur

    Reframing Marketing

    A 3-step plan for effective and ethical marketing

    de Simon Batchelar

    Voici le prix vu par vos clients. Éditer la liste des prix

    Couverture souple
    Couverture flexible laminée haute brillance
    Quantité:
    À propos du livre

    Modifier

    What does your marketing say about you? More than you think. Before someone gets to know you as a client, they view you through your marketing. High-pressure sales, pricing gimmicks, relentless ads and complicated funnels rely on fear and manipulation. Is this how you want to start a client relationship?

    When it’s your name on the door and your reputation on the line, how you market matters. Marketing advice for big brands or e-commerce doesn’t work for freelancers, consultants or coaches.

    There is another way. Marketing can be both ethical and effective. It’s time to rethink your marketing.

    This book is a practical guide for people who run their own businesses. The 3-step plan will give you clarity about who you want to work with, what value you can offer them and why they can trust you to deliver it. It will show you how to be yourself and get paid for it.

    Reframing Marketing is an alternative to the ‘win-at-all-costs’ approach – no more slick tactics, get-rich-quick schemes, or high-pressure sales pitches. This book is about ethical marketing that is manageable and connects you with clients who are ready to say yes.

    I don’t believe in tick-box lists or quick fixes that work for everyone, every time – marketing is more personal than that.

    This book takes you step-by-step through creating your own effective and ethical personal marketing plan.
    Site Web de l'auteur
    https://reframingmarketing.com
    Caractéristiques et détails

    Modifier

    • Catégorie principale: Entreprises et économie
    • Format choisi: 13×20 cm
      # de pages: 234
    • ISBN
      • Couverture souple: 9781739354503
    • Date de publication: mars 15, 2023
    • Langue English
    • Mots-clés marketing plan, ethical marketing, marketing
    Voir plus
    À propos du créateur
    sbatchelar
    Simon Batchelar
    Brighton, UK

    Simon Batchelar is a marketing mentor and the co-founder of Pallant Digital, the digital marketing agency they have run for 20 years. During that time, they have transformed over 400 small businesses. Drawing on their experience with freelancers and solopreneurs, Simon developed the proven techniques for more ethical marketing in this book. Previously in audio production, Simon has also worked with some of the world’s biggest brands – including BMW, Ford, Audi, Volvo, IBM, HP, Adobe and GSK – not to mention working on BAFTA and OSCAR award-winning TV series. A career highlight was recording the sound for a documentary, Piano To Zanskar, about an expedition to carry a piano over the Himalayas.

    Continuer à lire
    • © 2015 - 2025 RPI Print, Inc.
    • Société
    • Offres d’emplois Blurb
    • Tarifs
    • Politique de confidentialité
    • Politique relative aux cookies
    • Service client
    • Plan du site
    Suas2020crop

    De bonnes nouvelles sont en route


    Consultez votre boîte e-mail pour y découvrir nos actualités et offres exclusives.

    AVANT DE PARTIR

    Inscrivez-vous pour obtenir -30 % sur votre premier livre.


    Veuillez saisir une adresse e-mail valide

    Rejoignez la communauté créative de Blurb pour accéder à des offres exclusives envoyées par e-mail.

    En continuant, vous acceptez nos Conditions générales et notre Politique de confidentialité.